Академия за предприемачи
- Как да планираме и запълваме дневния, седмичния, месечния и годишния си график така, че това да води до време за бизнес активности и достатъчно време за личния живот
– Какво обичам да правя/какво трябва да правя
– Проактивно поведение/реактивно поведение - Крадците на време – как да ги откриваме, контролираме и управляваме
– Модел за приоритизиране на целите - Споделяне на практики за управление времето на собственика и това на служителите
Как да порасне бизнеса ми
- Идентифициране на области за растеж – приходи, печалби, екипи – защо това е важно за нас
- Фази на растежа и основни предизвикателства – как да планираме да се справим с тях
– Къде е моят бизнес сега и къде искам да бъде
– Какво ми пречи да постигна желания растеж
– Какво би ми помогнало
– Как планирам да го постигна - Очаквания и възможни стратегии – кои са основните предпоставки, начини и пътища и колко време отнемат
– Вътрешни/външни партньори
– Финансиране – видове и начини за ползването им
– Как отчитаме постигнатите успехи
Как да управлявам екипа си така, че той да е ефективен за моя бизнес
- Назначаване
– кога имам необходимост/мога да назнача нов човек
– как определяме позицията, професионалните и личните качества за нея
– възнаграждение – какво реално можем да предложим като средства, условия на работа и отношение
– описание на задълженията – очертаване на очаквания и граници
– как да разберем какви са реалните умения на кандидата - Управление
– Въвеждане в културата
– Първоначално и текущо обучение
– Начини за мотивиране - Освобождаване – кога се налага и как да бъде направено, за да помогне на бизнеса
Програма на обучението
Ден 1 – 15.03.2024 /петък/
14:00 – 17:30 Управление на времето
18:00 – 19:00 Ателие с преживяване
Ден 2 – 16.03.2024 /събота/
9:00 – 12:30 – Растеж
13:30 – 17:30 – Управление на екип
19:00 – 21:00 – Бизнес вечеря с нетуъркинг
Ден 3 – 17.03.2024 /неделя/
9:30 – 13:00 – Споделяне на опит – ролеви игри, реални бизнес ситуации, изработване на собствен план
Предназначение
Академия за предприемачи е за тези от вас, които:
– могат да посветят един уикенд в планиране къде и как биха искали да развият своя бизнес
– искат да получат знания и успешни практики от консултанти с над 20 годишен опит
– искат да успеят да синхронизират бизнеса си със своята личност
– искат да се срещнат и да обменят идеи с други предприемачи
Водещи на академията
Цанка Танева
Основател и управляващ съдружник
Жената познаваща из основи банковия сектор в страната и пионер в неговото дигитализиране.
Влюбена в мечтите на предприемчивите хора и вярваща, че ако се намери първопричината – винаги има решение.
Цани умело съчетава градския живот с отглеждането на подправки и зеленчуци.
Стефка Елинчева
Основател и креативен директор
Пътуваща между България и Полша и намираща вдъхновение сред цифри и визуализации.
Вярваща, че предаването на знания в бизнеса е основата на просперищата икономика.
Стефи се зарежда с месене на хляб, разговори и разходки.
Иванка Стоянова
Директор развитие и образование
Вдъхновена от силата ни да избираме и непрестанно да се учим – дълги години успешно ръководи екипи в банковата сфера.
Действието е това, което я отличава и умело открива, организира и разработва проекти в различни области – както лични, така и обществени.
Любимото време на Ваня е прекараното със семейство и приятели.
Детайли за събитието
Място на провеждане: Хотел Каза Арт, ул. Стара планина 44, с. Орешак
Дати на провеждане: 15-17 Март 2024
Цена на участник*:
- 980 лв. при настаняване в самостоятелна стая
- 885 лв. при настаняване в двойна стая
*Цената включва:
- Хотелско настаняване
- 2 нощувки и закуски в самостоятелна/двойна стая по избор
- Участие в обучение и едно ателие
- Консумация на кафе/чай и малки сладки по време на кафе паузи
- Бизнес вечеря с нетуъркинг в събота вечер
- Бизнес материали
Запиши се до 31.01.2024 г. с 20% отстъпка на цена от 784 лв./участник (стандартна цена 980 лв.)