Как да изградим устойчив модел за нашия бизнес, който да ни носи достатъчно приходи и удовлетворение

За кого е академията? 

  1. Собственици на действащ бизнес, които търсят начини за разрастване – готови да инвестират в правилни служители/системи
  2. Започващи бизнес проект – имащи готов продукт/услуга, обичащи това, което правят

В настоящото издание на Академията за предприемачи ще дискутираме и дадем основни теоретични и практични знания, и ще споделим много примери от ежедневната ни работа с успешни модели в три насоки:

  1. Как да управлявам времето? – ресурс, който най-безконтролно харчим като предприемачи
    • Как да планираме и запълваме дневния, седмичния, месечния и годишния си график така, че това да води до време за бизнес активности и достатъчно време за личния живот. Конфликтът между „Какво обичам да правя“ vs „Какво трябва да правя.“, ще говорим какво е  Проактивно поведение и реактивно поведение 
    • Крадците на време – как да ги откриваме, контролираме и управляваме
    • Модел за приоритизиране на целите  – Споделяне на практики за управление времето на собственика и това на служителите

2. Как да порасне бизнеса ми? – стремеж на всеки един от нас собственици на бизнес 

    • Идентифициране на области за растеж – приходи, печалби, екипи – защо това е важно за нас
    • Фази на растежа и основни предизвикателства – как да планираме да се справим с тях
    • Очаквания и възможни стратегии – кои са основните предпоставки, начини и пътища и колко време отнемат
    • вътрешни/външни партньори 
    • Финансиране – видове и начини за ползването им
    • Как отчитаме постигнатите успехи

3. Как да управлявам екипа си? –  за да е ефективен за моя собствен бизнес:

  • Назначаване 
    • кога имам необходимост/мога да назнача нов човек
    • как определяме позицията, професионалните и личните качества за нея
    • възнаграждение – какво реално можем да предложим като средства, условия на работа и отношение
    • описание на задълженията – очертаване на очаквания и граници 
    • как да разберем какви са реалните умения на кандидата
  • Управление
    • Въвеждане в културата
    • Първоначално и текущо обучение 
    • Начини за мотивиране
  • Освобождаване – кога се налага и как да бъде направено, за да помогне на бизнеса

Академия за предприемачи е за тези от вас, които: 

– могат да посветят един уикенд в планиране къде и как биха искали да развият своя бизнес 

– искат да получат знания и успешни практики от консултанти с над 20 годишен опит 

– искат да успеят да синхронизират бизнеса си със своята личност 

– искат да се срещнат и да обменят идеи с други предприемачи

Място на провеждане: Хотел Каза Арт, Стара планина 44, Орешак https://arthotel.bg/

Дати на провеждане: 15-17 Март 2024

Цена на участник*: 

  • 980лв при настаняване в самостоятелна стая
  • 885лв при настаняване в двойна стая

Запиши се сега с -20% отстъпка на цена от 784лв/участник (стандартна цена 980лв)

Линк към формата за записване

*Цената включва:

  • Хотелско настаняване
  • 2 нощувки и закуски в самостоятелна/двойна стая по избор
  • Участие в обучение и едно ателие
  • Консумация на кафе/чай и малки сладки по време на кафе паузи 
  • Бизнес вечеря с нетуъркинг в събота вечер
  • Бизнес материали 

Програма на обучението:

Ден 1 – 15.03.2024 /петък/

14:00 – 17:30 Управление на времето

18:00 – 19:30 Ателие с преживяване 

Ден 2 – 16.03.2024 /събота/ 

9:00 – 12:30 – Растеж

13:30 – 17:30 – Управление на екип 

19:00 – 21:00 – Бизнес вечеря с нетуъркинг

Ден 3 – 17.03.2024 /неделя/

9:30 – 13:00 – Споделяне на опит – ролеви игри, реални бизнес ситуации, изработване на собствен план

13:30 Разходка за желаещите