Как да изградим устойчив модел за нашия бизнес, който да ни носи достатъчно приходи и удовлетворение
За кого е академията?
- Собственици на действащ бизнес, които търсят начини за разрастване – готови да инвестират в правилни служители/системи
- Започващи бизнес проект – имащи готов продукт/услуга, обичащи това, което правят
В настоящото издание на Академията за предприемачи ще дискутираме и дадем основни теоретични и практични знания, и ще споделим много примери от ежедневната ни работа с успешни модели в три насоки:
- Как да управлявам времето? – ресурс, който най-безконтролно харчим като предприемачи
-
- Как да планираме и запълваме дневния, седмичния, месечния и годишния си график така, че това да води до време за бизнес активности и достатъчно време за личния живот. Конфликтът между „Какво обичам да правя“ vs „Какво трябва да правя.“, ще говорим какво е Проактивно поведение и реактивно поведение
-
- Крадците на време – как да ги откриваме, контролираме и управляваме
-
- Модел за приоритизиране на целите – Споделяне на практики за управление времето на собственика и това на служителите
2. Как да порасне бизнеса ми? – стремеж на всеки един от нас собственици на бизнес
-
- Идентифициране на области за растеж – приходи, печалби, екипи – защо това е важно за нас
- Фази на растежа и основни предизвикателства – как да планираме да се справим с тях
-
- Очаквания и възможни стратегии – кои са основните предпоставки, начини и пътища и колко време отнемат
- вътрешни/външни партньори
- Финансиране – видове и начини за ползването им
- Как отчитаме постигнатите успехи
3. Как да управлявам екипа си? – за да е ефективен за моя собствен бизнес:
- Назначаване
- кога имам необходимост/мога да назнача нов човек
- как определяме позицията, професионалните и личните качества за нея
- възнаграждение – какво реално можем да предложим като средства, условия на работа и отношение
- описание на задълженията – очертаване на очаквания и граници
- как да разберем какви са реалните умения на кандидата
- Управление
- Въвеждане в културата
- Първоначално и текущо обучение
- Начини за мотивиране
- Освобождаване – кога се налага и как да бъде направено, за да помогне на бизнеса
Академия за предприемачи е за тези от вас, които:
– могат да посветят един уикенд в планиране къде и как биха искали да развият своя бизнес
– искат да получат знания и успешни практики от консултанти с над 20 годишен опит
– искат да успеят да синхронизират бизнеса си със своята личност
– искат да се срещнат и да обменят идеи с други предприемачи
Място на провеждане: Хотел Каза Арт, Стара планина 44, Орешак https://arthotel.bg/
Дати на провеждане: 15-17 Март 2024
Цена на участник*:
- 980лв при настаняване в самостоятелна стая
- 885лв при настаняване в двойна стая
Запиши се сега с -20% отстъпка на цена от 784лв/участник (стандартна цена 980лв)
Линк към формата за записване
*Цената включва:
- Хотелско настаняване
- 2 нощувки и закуски в самостоятелна/двойна стая по избор
- Участие в обучение и едно ателие
- Консумация на кафе/чай и малки сладки по време на кафе паузи
- Бизнес вечеря с нетуъркинг в събота вечер
- Бизнес материали
Програма на обучението:
Ден 1 – 15.03.2024 /петък/
14:00 – 17:30 Управление на времето
18:00 – 19:30 Ателие с преживяване
Ден 2 – 16.03.2024 /събота/
9:00 – 12:30 – Растеж
13:30 – 17:30 – Управление на екип
19:00 – 21:00 – Бизнес вечеря с нетуъркинг
Ден 3 – 17.03.2024 /неделя/
9:30 – 13:00 – Споделяне на опит – ролеви игри, реални бизнес ситуации, изработване на собствен план
13:30 Разходка за желаещите